خانه اجاره آپارتمان اخبار اقتصادی و بازرگانی

خانه: اجاره آپارتمان اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی چرا نمایندگان حق اظهارنظر راجع به حصر راندارند؟/ پدرم پنج سال است سفرنرفته ، پاسخ حسین کروبی به ذوالنوری

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی به سخنان امروز مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با خبرآنلاین تصویر العمل نشان داد و گفت: در سه سال نخستی که پدرم در منزل امن وزارت اطلاعات

چرا نمایندگان حق اظهارنظر راجع به حصر راندارند؟/ پدرم پنج سال است سفرنرفته ، پاسخ حسین کروبی به ذوالنوری

پاسخ حسین کروبی به ذوالنوری:چرا نمایندگان حق اظهارنظر راجع به حصر راندارند؟/پدرم پنج سال است سفرنرفته

عبارات مهم : قانون

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی به سخنان امروز مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با خبرآنلاین تصویر العمل نشان داد و گفت: در سه سال نخستی که پدرم در منزل امن وزارت اطلاعات بود، به علت کمبود نور، دچار پوکی استخوان شده است و چهار بار با همراهی ماموران حفاظت، به سفر رفت.

او در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به اینکه پدرش در آن ایام تنها در منزل امن وزارت اطلاعات زندگی می‎کرده، ادامه داد: در آن ایام پدرم از نور آفتاب هم محروم بود. درب منزل قفل بود و فقط جهت دریافت غذا درها باز می‏‎شد.

به گفته وی، مهدی کروبی در آن ایام با همراهی‎ نیروهای امنیتی به سرعین، زنجان، مشهد و شمال سفرهای کوتاه 3-4 روزه داشت.

چرا نمایندگان حق اظهارنظر راجع به حصر راندارند؟/ پدرم پنج سال است سفرنرفته ، پاسخ حسین کروبی به ذوالنوری

حسین کروبی با اشاره به اینکه شش ماه بعد از روی کار آمدن دولت حسن روحانی، کروبی به منزل خودش در جماران انتقال یافته شد، ادامه داد: از آن وقت تا کنون پدرم فقط بخاطر پرسشها درمانی و عمل جراحی از منزل خارج شده است و فقط به بیمارستان و دندانپزشکی رفته هست. او 5 سال است که به هیچ سفری نرفته است.

فرزند مهدی کروبی به بخش دیگری از سخنان ذوالنوری نیز تصویر العمل نشان داد. آنجا که او گفته بود «معنی ندارد کسی بیاید تریبون مجلس را اشغال کند که از برطرف حصر بگوید. بیخود می کنند این را می گویند! قانون جایگاه این کار را مشخص کرده هست، جایگاهی که حصر را ایجاد کرده باید تصمیم بگیرد. حرف دارند نباید از این تریبون بگویند!»

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی به سخنان امروز مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با خبرآنلاین تصویر العمل نشان داد و گفت: در سه سال نخستی که پدرم در منزل امن وزارت اطلاعات

حسین کروبی با ابراز تعجب از این توصیه ذوالنور به نمایندگان گفت: ایشان چنان به نمایندگان حکم کرده‎اند که «درباره برطرف حصر صحبت نکنید»، گویی همچنان در کسوت نظامی هستند و با اعضای پادگان سخن می‎گویند . شاید ایشان هنوز فکر می کنند که در پادگان قم هستند!

وی با اشاره به اصول 84 و 86 قانون اساسی مبنی بر اینکه «هر نماينده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه پرسشها داخلي و خارجي كشور اظهارنظر نمايد» و «نمایندگان مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهار نظر و رأی خود کاملاً آزادند و نمی توان آن ها را به باعث نظراتی که در مجلس اظهار کرده اند یا آرایی که در مقام ایفای وظایف نمایندگی خود داده اند تعقیب یا توقیف کرد»، گفت: نمایندگان بر اساس این اصول قانون اساسی آزاد هستند در تمامی موارد کشور اظهار نظر کنند. بنابراین کسی نمی‎تواند آنها را از این حق خود، برحذر کند.

واژه های کلیدی: قانون | کروبی | قانون اساسی | نمایندگان مجلس | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار